Intrebari & Raspunsuri frecvente - DUPLEX


Cele mai frecvente intrebari si raspunsuri

Q: Cum pot deveni abonat DUPLEX Romania-USA?

A: Daca doriti sa utilizati serviciul DUPLEX Romania-USA, va rugam sa trimiteri o solicitare pe adresa de mail callromania@globax.ro sau apelati Serviciul Relatii Clienti la telefonul 1-866-7ADISAM.

Q: Ce informatii sunt necesare pentru abonare?

A: Daca doriti sa deveniti abonat DUPLEX Romania-USA, sunt necesare urmatoarele informatii: nume/prenume, adresa, numar de telefon, credit card info, modalitatea de plata dorita.

Q: Este necesara incheierea unui contract?

A: Nu este necesara semnarea unui contract pentru a beneficia de serviciul DUPLEX Romania-USA. Vizualizati modelul de contract Duplex

Q: Care este taxa de conectare?

A: Nu se percepe taxa de conectare pentru abonarea la serviciul DUPLEX Romania-USA

Q: Cum folosesc serviciile DUPLEX Romania-USA de pe teritoriul Romaniei? Care este modalitatea de apelare?

A: Modalitate de apelare din Romania.

Q: Cum folosesc serviciile DUPLEX Romania-USA de pe teritoriul USA? Care este modalitatea de apelare?

A: Modalitate de apelare din USA.

Q: Ce destinatii pot sa apelez folosind serviciile DUPLEX Romania-USA?

A: Utilizand serviciul DUPLEX Romania-USA puteti apela:

  1. Din Romania catre USA

      

  2. Din USA catre Romania si peste alte 300 de destinatii; pentru a vedea tarifele corespunzatoare acestor destinatii, verificati pagina de tarife DUPLEX.

      

Q: Care este valoarea abonamentului lunar pentru serviciile Duplex Romania - USA?

A: Utilizand serviciul Duplex Romania – USA, nu veti plati o taxa lunara de abonament.

Q: Ce este ANI?

A: ANI inseamna „Automatic Number Identification”. Setarea unui numar de telefon ca ANI simplifica modalitatea de apelare, nemaifiind necesara formarea codului PIN.

Q: Cate ANI pot avea pentru un cont?

A: In functie de necesitatile clientului, se pot seta ca ANI mai multe numere de telefon, neexistand o limita in acest sens.

Q: ANI pot fi si din Romania si din USA?

A: Da, ANI pot fi atat numere de telefon din Romania, cat si din USA.

Q: Cum se tarifeaza apelurile?

A: Tarifarea se face in fractiuni de cate 6 secunde, dupa primele 30 de secunde. Aceasta modalitate de tarifare este valabila atat pentru apeluri din USA, cat si pentru apeluri din Romania. De asemenea, apelurile cu durata mai mica de 30 de secunde

Q: Ce este codul PIN?

A: PIN inseamna „Personal Identification Number” . Este o secventa unica formata din 12 cifre ce se aloca fiecarui client in momentul abonarii.

Q: Pot sa imi modific codul PIN?

A: Da, codul PIN poate fi modificat la cererea si cu acordul clientului. Pentru aceasta, va rugam apelati serviciul Customer Care la 1-866-7adisam / +4031.200.1000 si comunicati operatorului solicitarea dumneavoastra sau trimiteti un e-mail pe adresa callromania@globax.ro .

Q: Tarifele difera in functie de zile? Exista tarife speciale pentru weekend?

A: Tarifele practicate de Globax pentru serviciul Duplex Romania – USA NU difera in functie de zilele saptamanii; acelasi tarif este valabil in orice moment al saptamanii.

Q: Tarifele difera in functie de momentul din zi?

A: Tarifele practicate de Globax pentru serviciul Duplex Romania – USA NU difera in functie de momentul din zi la care se efectueaza apelul; acelasi tarif este valabil in orice moment al zilei.

Q: Primesc factura lunar?

A: Da, factura se emite lunar, pe data de 1 (intai a fiecarei luni) si este trimisa prin posta la adresa specificata de client („billing address”).

Q: Impreuna cu factura, primesc si detalierea convorbirilor?

A: Da, in fiecare luna clientul primeste factura detaliata, cuprinzand informatii complete despre apelurile efectuate (ziua apelului, ora apelului, durata apelului, numarul apelat, numarul de la care s-a apelat, destinatia aplelata si costul apelului)

Q: Daca am telefonul configurat sa formeze in pulsuri, pot folosi serviciile Duplex Romania - USA?

A: Pentru a utiliza serviciile Duplex Romania – USA trebuie sa treceti telefonul in modul ton, fie prin apasarea tastei * (dupa formarea 1033), fie actionand butonul ton/puls al telefonului.

Q: Daca sunt conectat la o centrala analogica Romtelecom, pot utiliza serviciile Duplex Romania - USA?

A: Pentru a utiliza serviciile Duplex Romania – USA trebuie sa treceti telefonul in modul ton, fie prin apasarea tastei * (dupa formarea 1033), fie actionand butonul ton/puls al telefonului.

Q: Cum pot afla detalii despre contul meu fara sa sun la departamentul Customer Care?

A: Toate informatiile referitoare la contul dumneavoastra pot fi accesate la online la adresa http://www.globax.ro/cont_client.html Pentru accesarea acestor informatii, completati „Cod cont” si „Parola” (aceste date v-au fost oferite dumneavoastra in momentul abonarii).

Q: Cum pot plati factura daca sunt abonat Duplex Romania - USA ?

A: Plata facturii pentru serviciul Duplex Romania – USA se poate face astfel: Prin intermediul cartii de credit (tipurile de carti de credit acceptate sunt: VISA, American Express si MasterCard), Check sau Money order trimise pe adresa 11400 Rockville Pike, Suite 512, Rockville, MD 20852

Q: Daca sunt abonat Duplex Romania - USA, cei care ma suna din Romania platesc ceva?

A: Utilizand serviciul Duplex Romania – USA, convorbirile efectuate din Romania catre USA vor fi incluse pe factura emisa catre abonatul cu domiciliul in USA !!!

Q: ANI pot fi si din Romania si din USA?

A: Da, ANI pot fi atat numere de telefon din Romania, cat si din USA.

Q: Ce date despre contul meu pot vedea pe pagina web?

A: La http://www.globax.ro/cont_client.html pot fi vizualizate urmatoarele informatii:

1. "Detalii": informatii despre cont

a. nume: titularul de cont; b. tip serviciu: credit limitat, credit nelimitat;
c. stare: cont activ, cont inactiv;
d. reduceri: reduceri conform contractului (daca exista);
e. detalii de plata: detalii privind modalitatea de plata.

2. „Produs” : informatii despre produs

a. nume: tipul produsului;
b. stare: cont activ, cont inactiv;
c. ANI: numerele de telefon recunoscute automat (pentru care nu se solicita codul PIN)

3. „Facturi”: facturile emise catre client

4. „Plati”: platile efectuate de catre client

5. „Ajustari”: ajustari la valoarea facturii (daca este cazul)

Q: Cat de repede se actualizeaza informatiile despre contul meu pe site-ul Globax?

A: Informatiile despre contul clientului se actualizeaza in timp real; in cateva secunde de la terminarea apelului, toate informatiile legate de convorbire sunt disponibile pe site.

Q: Pot modifica informatiile legate de contul meu?

A: Da, pentru aceasta, va rugam apelati Serviciul Customer Care 1-866-7adisam / +4031.200.1000 si comunicati operatorului solicitarile dumneavoastra sau trimiteti un e-mail pe adresa callromania@globax.ro .


Copyright © 2004 Globax Romania   FAQ Tarife       Legal      Contact      Site map Realizat de ADES Media

ADISAM Telecom SA detine toate drepturile asupra brand-ului GLOBAX si asupra serviciilor promovate de acesta.